Harga Produk

Sebelum kalian membaca detail tentang harga-harga madu di bawah, suka saya maklumkan, yang saya menerima bayaran dalam bentuk emas dan perak.

Jika tuan-tuan berminat membeli produk madu dari saya, dan tuan-tuan masih tiada emas @ perak di tangan, tuan-tuan boleh cuba mencari emas @ perak dari laman-laman yang saya berikan di sini.

1. Saya mengenali pemilik syarikat , laman ini. Kenalan dan DIkenali sebagai orang yang dipercayai.

http://www.nubex.com.my/index.php – di damansara perdana officenya.

http://bullion2u.net/ tuan nya di shah alam.

2 – Untuk laman facebook pula, kalian boleh pilih silver bar paling murah (dalam bentuk RM). bagi saya perak adalah perak.jadi pilihla perak jongkongan yang dimata kalian paling murah sesuai dengan beratnya.

 https://www.facebook.com/groups/silverlot.shop/

https://www.facebook.com/groups/gold.lotshop/

Untuk belian secara kecil ( kurang dari 1 kg) , kalian boleh cari dirham , silver bar kecil-kecil , atau emas bijih (yang memang diketahui berapa ketulenannya) atau kalian boleh potong dari rantai emas , sesuai dengan beratnya, saya sedia jual untuk produk madu yang ada.

 

Harga madu dalam emas Harga madu dalam perak Harga madu lengkap

 

12 responses to this post.

  1. Posted by manusia pelik on Jun 6, 2012 at 7:46 am

    simpan lah engkau punya madu tuu….ingat nie zaman fir aun ka na pake2 emas…bodosssssssssss

    Balas

    • terima kasih tuan sudi komentar di laman ini.
      Jika tuan berminat dengan madu , in sya allah, saya boleh usahakan dengan siapa tuan boleh beli emas atau perak dengan harga terendah tapi ketulenan terjamin.

      dengan emas tersebut tuan boleh beli madu dari kami in sya allah.

      Balas

    • harga emas dan perak akan sentiasa naik insyaAllah..

      *sekadar cadangan, boleh letak harga fiat untuk bayaran supaya pembeli lebih senang utk berurus niaga.. sekian

      Balas

  2. Posted by Manusia tak pelik on Jun 11, 2012 at 11:43 am

    Elok la nama pun manusia pelik , orang dah nak tinggal dah duit kertas dan beralih ke duit sebenar yakni emas dan perak , ko masih lagi dok puja duit kertas tu .

    Balas

  3. Jenis Ni Yang Syeikh Imran Nazar Hussain Kata.. “Apabila Kebenaran Itu Tiba (Wang Kertas dah tak laku ,Mereka Akan Terpinga-pinga seperti keldai..”

    Tukar Nama lah..Daripada Manusia Pelik Kepada Keldai Yang Terpinga2

    Balas

  4. Posted by Aiman on Julai 15, 2012 at 8:29 pm

    Salam, boleh x bg gambaran bekas sebesar mana yg digunakan? saya berminat membeli madu cernoklenovie dan madu hutan – lesnoi tp saya nk menggunakan dirham kelantan..kalau boleh nk tau banyak mana yg dpt berdasarkan bekas, baru senang tgk jumlah yg dapat, syukran

    Balas

  5. […] Harga Produk « Madu Untuk Bayi Bawah 12 bulan […]

    Balas

  6. Posted by hamdi bin haya on Jun 26, 2013 at 9:28 am

    Saya mcm mengalami angin/sendawa yang banyak selepas saya makan dan sbangun pagi selepas minum air masak..senadawa/angin keluar mulut banyak…belum check dengan doktor, tp sekadar bertnya doktor tentang masalah saya, Dr ada bagi tahu mngkin usus kurang baik..sekarang tengah amalkan minyka habbatus sauda’ dan mintak zaitun..saya mcm berminat nak dapatkan madu yang sesuai untuk saya dan cara pembelian..hamdi, putrajaya.

    Balas

  7. Posted by samiah hassan on September 10, 2014 at 6:19 am

    kawan saya nak kuruskan badan. nak makan madu yang mana satu?

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: